четвер, 12 лютого 2015 р.

Додаток 10.4 Порівняння навчальних програм з української мови рівнів стандарту, академічного та профільного 10 клас



Порівняння навчальних програм з української  мови  
рівнів стандарту, академічного та профільного
10 клас
10 кл. (рівень стандарту 1 год. на тиждень) – 35 годин
Зміст навчального матеріалу
Години
Культура мовлення
3
Поглиблення та систематизація найважливіших відомостей з орфоепії, фонетики, лексикології, фразеології, будови слова, словотвору, морфології, стилістики.                                        
11
РМ
16


10 клас (академічний рівень 2 год. на тиждень) - 70 годин
Зміст навчального матеріалу
години
Стилістика мови. Культура мовлення. Стилістичні засоби фонетики
14
Стилістичні засоби лексикології та фразеології
16
Словотворчі засоби стилістики
7
РМ
25
Види робіт

Конспект прочитаного. Тематичні виписки. План (складний). Тези

Діалогічне мовлення. Бесіда.

Виступ на зборах, семінарах (підготовлений і заздалегідь не підготовлений).

Відгук про твір мистецтва у публіцистичному стилі.

Стаття в газету на морально-етичну тему.

Бібліографія. Анотація.

Ділові папери. Звіт про виконану роботу. Субсидія, ваучер, приватизаційний сертифікат, фінансова ідентифікаційна картка, ідентифікаційний код (ознайомлення). Звіт про виконану роботу.


10 клас (профільний рівень 4 год. на тиждень) - 140 годин

Зміст навчального матеріалу
години
1
Мова як суспільне явище. Укр. мова в Україні
6
2
З історії розвитку укр. мови
4
3
Укр. мова як вища форма існування нац. мови
4
4
Фонетика
8
5
Орфоепія
4
6
Графіка. Орфографія
8
7
Лексикологія
18
8
Фразеологія
7
9
Лексикографія
4
10
Морфеміка. Словотвір.
8
11
Морфологія. Самостійні частини мови.
30
12
Службові частини мови
6
13
Мовленнєве спілкування Стилістика й культура мовлення (монологічне – діалогічне; текст..)
15
14
Розмовний стиль
8
15
Науковий стиль (підстилі, жанри, структури текстів. Конспектування. Написання доповідей, рефератів, анотацій, тез, рецензій; реагування; бібліографічний пошук.
10

Види робіт


Діалогічне мовлення в різних сферах спілкування.


Дискусійне мовлення.


Стаття в газету на морально-етичну тему.


Розгорнута відповідь на уроці (іспиті) в науковому стилі.


Доповідь  у науковому стилі


Бібліографія. Анотація.


Ділові папери. Звіт про виконану роботу.


Конспект прочитаного. Тематичні виписки. План (складний). Тези

Немає коментарів:

Дописати коментар